مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1396 ساعت 14:302017-10-12اقتصادي

اوپک دوباره پیش بینی تقاضا برای نفت را بالا برد


اوپک پیش بینی تقاضا برای نفت خام خود در سال 2018 را دوباره افزایش داد و اعلام کرد که توافق کاهش تولید این سازمان به کمک سایر تولیدکنندگان باعث شده است بازار از حالت اشباع خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از رویترز، اوپک پیش بینی تقاضا برای نفت خام خود در سال 2018 را دوباره افزایش داد و اعلام کرد که توافق کاهش تولید این سازمان به کمک سایر تولیدکنندگان باعث شده است بازار از حالت اشباع خارج شود و اشاره کرد بازار در سال آینده محدودتر خواد بود که این ممکن است منجر به کسری عرضه در سال 2018 شود.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت در گزارش ماهیانه خود اعلام کرد بازار در زمستان با کاهش ذخایر سوخت و تقطیرات نفتی و پیش بینی آب وهوایی سردتر، تقویت خواهد شد و تقاضا برای تقطیرات نفتی برای گرمایش بالاتر خواهد رفت.

اوپک اعلام کرد که در سال آینده جهان روزانه به 33.

06 میلیون بشکه از نفت خام این سازمان نیاز خواهد داشت که این نسبت به پیش بینی قبلی 230 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

این گزارش حاکی از این است در بین مقامات اوپک اعتماد به نفس بیشتری نسبت به این که توافق کاهش تولید آنها تاثیرگذار بوده است، درحال شکل گیری است.

با این حال اوپک هنوز روی افزایش قیمت ها حساب باز نمی کند و اعلام کرد که انتظار دارد سال آینده قیمت ها بین 50 تا 55 دلار باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوپک دوباره پیش بینی تقاضا برای نفت را بالا برد

اوپک دوباره پیش بینی تقاضا برای نفت را بالا برد