مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1396 ساعت 16:402017-10-11بين الملل

استراتژی پیشنهادی به دولت ترامپ برای خارج نشدن از برجام


این استراتژی البته با ریسک هایی همراه است، برای اروپایی ها اعلام علنی همراهی با آمریکا علیه ایران سخت است.

مسکو و پکن نیز با این حرکات مخالفت خواهند کرد با این وجود، - امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 473 پنج شنبه دوازده اکتبر برابر با بیست مهرماه انتظار مخالفان و موافقان برجام به سر خواهد رسید و آن گونه که سارار سندرز سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفته است، رییس جمهور آمریکا که تصمیم اش درباره استراتژی کلی آمریکا در قبال ایران را گرفته و می خواهد مطمئن شود که یک سیاست فراگیر برای مقابله با همه مشکلاتی که ایران به عنوان یک بازیگر بد ایجاد می کند، در اختیار دارد، این استراتژی را اعلام خواهد کرد.

اگر چه پیش بینی می شود ترامپ سرنوشت برجام را به کنگره بسپارد ولی درباره گام بعدی دولت و کنگره آمریکا گمانه زنی ها ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در فاصله کوتاه باقی مانده تا اعلام تصمیم دولت آمریکا، افراد مختلفی در حال ارائه توصیه های مختلف به دولت آمریکا در خصوص گام بعدی در برابر ایران هستند.

جمعی از تندروترین مخالفان ایران، به ترامپ توصیه کرده اند که بعد از تصدیق نکردن برجام، از این توافق چندجانبه خارج شود؛ عده دیگری توصیه می کنند در گام بعد دولت آمریکا برای اجبار ایران به پذیرش تغییر در شرایط برجام تلاش کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی پیشنهادی به دولت ترامپ برای خارج نشدن از برجام

استراتژی پیشنهادی به دولت ترامپ برای خارج نشدن از برجام