مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1396 ساعت 15:552017-10-11ورزشي

واکنش مدیرکل ورزش هرمزگان به پاداش 5 هزار تومانی: دهقانی 80 سکه گرفته است


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفته های حسن دهقانی، قهرمان دوومیدانی معلولان جهان در خصوص پاداش 5 هزارتومانی اش را تکذیب کرد.

- واکنش مدیرکل ورزش هرمزگان به پاداش 5 هزار تومانی: دهقانی 80 سکه گرفته است مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفته های حسن دهقانی، قهرمان دوومیدانی معلولان جهان در خصوص پاداش 5 هزارتومانی اش را تکذیب کرد.

غلامعلی دانشور در خصوص گفته های حسن دهقانی، قهرمان هرمزگانی پرتاب وزنه جهان، در گفت وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، افزود: تصور می کنم آقای دهقانی یا دچار فراموشی شده یا صداقت خود را از دست داده است.

وی بابیان اینکه مبلغ 50 هزار ریال که وی در مصاحبه خود عنوان می کند مربوط به 15 سال پیش و در دهه 80 در زمان مسئولیت در اداره ورزش و جوانان میناب بوده است، اضافه کرد: این مبلغ جهت کرایه رفت وبرگشتش به بندرعباس داده شد نه به عنوان پاداش کسب مدال جهانی.

دانشور با اشاره به اینکه در این مدت وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان هدایا و امکاناتی برای این قهرمان جهان در نظر گرفته اند، اظهار کرد: تعداد 80 سکه بهار آزادی از سوی وزارت ورزش و جوانان به این قهرمان اعطا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بابیان اینکه مبلغ 10 میلیون ریال به همراه پاکدامن، فرماندار وقت در منزلش به عنوان هدیه اعطا شد، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرکل ورزش هرمزگان به پاداش 5 هزار تومانی: دهقانی 80 سکه گرفته است

واکنش مدیرکل ورزش هرمزگان به پاداش 5 هزار تومانی: دهقانی 80 سکه گرفته است