مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1396 ساعت 14:502017-10-11پزشكي

ماجرای پیامک های ارسالی به بیهوشی های معترض


"اخلال در درمان در اعتراض به کاهش درآمد، با اخلاق پزشکی و تعهد قاطبه جامعه پزشکی مغایرت دارد و اگر در درمان کسی حتی یک روز تاخیر ایجاد شود، - "اخلال در درمان در اعتراض به کاهش درآمد، با اخلاق پزشکی و تعهد قاطبه جامعه پزشکی مغایرت دارد و اگر در درمان کسی حتی یک روز تاخیر ایجاد شود، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست"؛ هشداری که پیش از این معاون کل وزارت بهداشت در واکنش به یک اعتراض صنفی مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابلاغ تعرفه های پزشکی در خرداد ماه و همچنین ویرایش سوم کتاب تعرفه ها در شهریورماه، اعتراض متخصصان بیهوشی را به کاهش درآمدهایشان را به دنبال داشت؛ اعتراضی که کار را به تجمع مقابل مجلس نیز کشاند.

متخصصان بیهوشی معتقدند در نسخه بومی شده کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات، تعرفه های رشته های مختلف پزشکی سلیقه ای تعیین شده و خواهان اجرای کتاب کالیفرنیا هستند.

بیهوشی های ناراضی از این مصوبه به شیوه های مختلفی اعتراض خود را اعلام کردند؛ از لغو جراحی های الکتیو (غیراورژانسی) در بعضی از شهرهای کشور گرفته تا استعفا از هیات های بورد و بیمارستان و تجمع روبروی مجلس.

هرچند مخاطب اصلی اعتراض این گروه از پزشکان وزارت بهداشت است، اما این وزارتخانه بارها تاکید کرد که تنها یک حق رای در شورای عالی بیمه دارد و از طرفی هم این مصوبه در هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پیامک های ارسالی به بیهوشی های معترض

ماجرای پیامک های ارسالی به بیهوشی های معترض