مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1396 ساعت 10:502017-10-09پزشكي

تعامل فرهنگی برای مقابله با ایدز


تفاهم نامه همکاری میان شرکت سروش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برنامه مشترک سازمان ملل متحد در ایران با موضوع دستیابی به اهداف سازمان ملل و اهداف کشوری در زمینه مقابله با ایدز امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، دکتر سید محمدرضا حسینی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره سروش، هدف از امضای این تفاهم نامه سه جانبه را دستیابی به اهداف 10 گانه سازمان ملل متحد و اهداف کشوری به منظور مقابله با بیماری ایدز و اثرات آن عنوان کرد و گفت: شرکت سروش باسابقه فعالیت طولانی در زمینه صدا و تصویر و تولید برنامه و تأمین تجهیزات فنی پخش برای رسانه ملی می تواند گام مهمی برای اجرای برنامه های سازمان ملل متحد و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه مهار بیماری ایدز بردارد.

وی افزود: در مجموعه شرکت سروش، دانشگاهی با ظرفیت 1800 دانشجو در حال فعالیت است و برای پیش بردن اهداف این تفاهم نامه سه جانبه، تصمیم گرفتیم کمپین دانشجویی در بین دانشجویانمان که عمدتاً در رسانه ها فعال هستند ایجاد کنیم.

حسینی در ادامه به ظرفیت های پیام رسان سروش برای تحقق اهداف این تفاهم نامه سه جانبه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نرم افزار سروش بیش از یک و نیم میلیون نفر عضو دارد و رابط میان رادیو و تلویزیون و مخاطبان محسوب می شود و در اجرای تعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل فرهنگی برای مقابله با ایدز

تعامل فرهنگی برای مقابله با ایدز