مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1396 ساعت 17:402017-10-08ورزشي

شروع مقتدرانه مدافع عنوان قهرمانی


در مهمترین دیدار از هفته اول لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه موفق شد با نتیجه سه بر صفر شهرداری ورامین را از پیش رو بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر والیبال و در مهمترین بازی، از ساعت 16 و در حضور هزار تماشاگر تیم بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی در سالن فدراسیون والییال میزبان تیم شهرداری ورامین بود و موفق شد در پایان سه بر صفر برابر حریف پر حاشیه اش به پیروزی برسد.

شاگردان مصطفی کارخانه در سه ست پیاپی و با امتیاز های 25 بر 16، 25 بر 13 و 25 بر 16 برابر شهرداری ورامین به پیروزی رسیدند تا لیگ 96-97 را با اقتدار آغاز کنند.

در سوی دیگر شاگردان فرهاد نفرزاده که تا لحظات پایانی حضورشان در لیگ در هاله ای از ابهام بود با باخت در دیدار نخست دست خالی از تهران به خانه باز گشتند.

شنیده ها حاکی از آن است که هنوز ورودیه لیگ برتر از سوی نماینده ورامین و گنبد برای حضور در لیگ به حساب فدراسیون واریز نشده است و باز هم در هفته های بعدی احتمال لغو دیدار های این دو تیم می رود.

در ست نخست ورامینی ها به لطف حمایت های هواداران خودی بسیار بهتر بازی را شروع کردند و با اختلافی که ایجاد کردند 9 بر 5 از قهرمان فصل گذشته پیش افتادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع مقتدرانه مدافع عنوان قهرمانی

شروع مقتدرانه مدافع عنوان قهرمانی