مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1396 ساعت 15:352017-10-07فرهنگي

پربازدیدترین سایت گردشگری استان سمنان ارتقاء می یابد


سرپرست پایگاه میراث فرهنگی مجموعه بسطام و خرقان از انعقاد تفاهم نامه ارتقای کیفی ابنیه مجموعه تاریخی بسطام که پربازدیترین سایت گردشگری در استان است خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد عادل بااعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه با هدف ارتقاء کیفی ابنیه مجموعه تاریخی بسطام و بافت پیرامون آن، بین شهرداری و پایگاه میراث فرهنگی بسطام به امضاء رسیده است.

وی گفت: این تفاهم نامه در راستای همکاری های مشترک سازمان میراث فرهنگی و شهرداری در زمینه معرفی آثار، آموزش شهروندی و حفاظت و مرمت آثار تاریخی کشور و .

منعقد شده است.

عادل افزود: بر اساس این تفاهم نامه حمام تاریخی بسطام از طرف شهرداری به پایگاه میراث فرهنگی مجموعه بسطام و خرقان برای انجام مرمت و راه اندازی دفتر پایگاه مجموعه به مدت چهار سال واگذار شد.

وی گفت: اجرای پروژه های تحقیقاتی- کاربردی در حوزه میراث فرهنگی، ارائه سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها، هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی در مقاطع مختلف در راستای نیازهای تحقیقاتی، حمایت، مرمت و حفاظت از آثار ارزشمند معماری شهر بسطام در همکاری های متقابل از جمله مفاد این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین سایت گردشگری استان سمنان ارتقاء می یابد

پربازدیدترین سایت گردشگری استان سمنان ارتقاء می یابد