مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1396 ساعت 15:352017-10-07بين الملل

شهر آفتاب آماده برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی است


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با بیان اینکه با تمام توان آماده برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی هستیم، گفت: انگیزه ما از برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی در شهر آفتاب، - برندسازی و حضور شرکت های خارجی برای انتقال تجهیزات و فناوری های مختلف به کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، سیدمحمد سیدی افزود: شهر آفتاب نمایشگاه چاپ و بسته بندی را با همکاری نمایشگاه دوسلدورف و برندهای مطرح برگزار می کند.

وی گفت: در حال حاضر ایران بعد از کشورهای آلمان، آمریکا، چین، هند، کنیا، روسیه و اندونزی به عنوان هشتمین کشور در دنیا، نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی را برگزار می کند و می تواند به عنوان هاب منطقه ای نیز عمل کند.

وی گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از زیرساخت ها و استانداردهای خوبی برخوردار است و باید به آن به عنوان سرمایه ملی نگاه کنند.

سیدی با اشاره به اینکه نقش نمایشگاه ها در اقتصاد کلان کشورها از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: آمارهای موجود نشان می دهد کشورهایی که به صورت مستمر اقدام به برگزاری نمایشگاه های مختلف می کنند در اقتصاد خود موفق تر هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گفت: در عرف بین الملل به طور میانگین 11 بار حضور شرکت ها در نمایشگاه ها ضروری است تا خروجی مطلوب برای شرکت کنندگان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر آفتاب آماده برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی است

شهر آفتاب آماده برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی است