مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1396 ساعت 13:502017-10-04اقتصادي

ورود موفق آزمایشگاه در مدیریت نگهداری راه های کشور


مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور با تاکید بر لزوم مدیریت هزینه ها در کشور از ورود موفق این شرکت در موضوع مدریت نگهداری راه های کشور خبر داد و گفت: - دومین نمونه عملیات روکش حفاظتی (میکرو سرفیسینگ) کشور برای یزد تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا حسینی در آیین تودیع مدیر عامل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان یزد، کمترین وظیفه این آزمایشگاه که در حال حاضر نیز وظیفه جاری آن است را کنترل کیفی طرح های عمرانی خواند و گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معتقد است که می تواند وظیفه حاکمیتی و نظارتی بر سایر آزمایشگاه های این حیطه در بخش غیردولتی را نیز برعهد بگیرد.

وی با بیان این که در این رابطه نیز در حال ارزیابی توانایی های واحدها و شعب این آزمایشگاه در استان ها در قالب بازدیدهای منطقه ای هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر مسئولیت این آزمایشگاه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نظام مهندسی های ساختمان، ادارات راه و شهرسازی و حتی ادارت کل استاندارد به نوعی تاییدیه صادر می کنند که به نظر بیانگر نقص قانون است.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: تمام همت آزمایشگاه علاوه بر انجام امور روزمره، اهتمام به نوعی پوست اندازی نیز هست تا در قالب یک جایگاه حاکمیتی نظارت صحیحی بر فعالان این حوزه داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موفق آزمایشگاه در مدیریت نگهداری راه های کشور

ورود موفق آزمایشگاه در مدیریت نگهداری راه های کشور