مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 21:402017-09-26ورزشي

نشست کمیته های مختلف فدراسیون جهانی ووشو برگزار شد


نشست کمیته های مختلف فدراسیون جهانی ووشو، با حضور نمایندگان ایران در راستای پیشبرد اهداف بین المللی این رشته ورزشی در کازان روسیه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجلاس کمیته های مختلف فدراسیون جهانی ووشو، امروز (سه شنبه) در شهر کازان روسیه برگزار شد که خانم شهین نظری، محمدرضا پورغلامی، حسین اوجاقی، حسین حضرتی و امیرعباس لشگری به عنوان اعضای کمیته های مختلف در آن حضور یافتند.

مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران و عضو هیات رییسه جهانی نیز به عنوان نماینده هیات رییسه در نشست کمیته فنی شرکت کرد.

برگزاری لیگ حرفه ای جهانی ساندا و آسوده تر شدن قوانین تالو برای گسترش بیشتر این بخش در سراسر دنیا از جمله مهمترین پیشنهادات ارائه شده از سوی دکترعلی نژاد بود.

حسین اوجاقی در نشست کمیته ورزشکاران پیشنهاد کرد تا با توجه به اعمال قانون حق اعتراض برای مربیان و استفاده از سیستم ویدئو چک، سیستم بازبینی فیلم برای تمامی حاضرین در سالن به نمایش درآید.

سرمربی تیم ملی ایران، همچنین راه اندازی مسابقات بین قاره ای و استفاده از سلاح هایی با کیفیت یکسان در تالو را خواستار شد.

دکتر امیرعباس لشگری در کمیته پزشکی خواستار انجام معاینات پزشکی و ارسال فرم های مربوط به آن برای فدراسیون جهانی و مسئولان برگزاری در فاصله 30 الی 45 روز تا آغاز هر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیته های مختلف فدراسیون جهانی ووشو برگزار شد

نشست کمیته های مختلف فدراسیون جهانی ووشو برگزار شد