مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 19:502017-09-26ورزشي

تا دقیقه 20؛ الهلال صفر - پرسپولیس صفر


دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف پرسپولیس ایران رفته است.

دقیقه19: محسن مسلمان با ارسال پاس زیبایی وحید امیری را درون محوطه جریمه الهلال صاحب توپ کرد اما ضربه آرام این بازیکن را دروازبان حریف مهار کرد.

دقیقه18: باز هم آبی پوشان الهلال با یک حرکت موقعیت خوبی برای باز کردن درواره پرسپولیس به دست آورندن اما ضربه میلیسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه8: با حرکت خوب آبی پوشان الهلال، ادواردو درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه پای راست این بازیکن را علیرضا بیرانوند به خوبی مهار کرد و اجازه نداد توپ به گل تبدیل شود.

دقیقه3: حرکت خوب علیپور فرصت خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد اما ارسال این بازیکن با دخالت مدافع حریف مواجه شد و به شکلی خطرناک در اختیار المعیوف، دروازبان الهلال قرار گرفت.

تیم فوتبال پرسیپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور به میدان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دقیقه 20؛ الهلال صفر - پرسپولیس صفر

تا دقیقه 20؛ الهلال صفر - پرسپولیس صفر