مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 18:402017-09-26سياسي

شهید حججی عطر شهادت را در کشور جاری کرد


شهید حججی، بازی دشمن را به خوب بهم زد و عطر بهشتی شهادت را در کشور جاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی عصر امروز در مراسم وداع با پیکر شهید حججی که در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: شهید حججی یکی از جلوه های عاشورای حسینی است.

وی ادامه داد: از آدم تا خاتم در تمام سخنان و گفته های انبیاء الهی بر اساس آنچه در تاریخ است نام امام حسین(ع) و کربلا وجود دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عاشورا برای آن است که ظلم در عالم پا نگیرد، خاطرنشان کرد: برای دلدادگان به امام حسین(ع) زمان و مکان محدودیت ایجاد نمی کند، عاشورا برای آن است که تا زمین، زمین است و آسمان آسمان، فریاد استغاثه امام حسین(ع) سبب بیداری شود و در این زمینه زمان و مکان محدودیتی ایجاد نمی کند، عاشورا قلب تپنده تاریخ اسلام و تشیع و خاستگاه تولد جهاد و شهادت است.

رییسی اظهار کرد: امروز جاهلیت مدرن می خواهد آثار تعقل، تعهد، تدبر و مظاهر انسانیت را محو کند، امروز خون های مطهر در مقابل جهالت مدرن بیدادگری می کند همان گونه که خون امام حسین(ع) در تاریخ بیدادگری کرد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب اسلامی جلوه ای از خون امام حسین(ع) بود، امروز آنچه در سوریه و یمن می بینید محصول این خون است و مردم مسلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حججی عطر شهادت را در کشور جاری کرد

شهید حججی عطر شهادت را در کشور جاری کرد