مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 17:502017-09-26فرهنگي

گزارشی از دیدارهای یک مدیر سینمایی در موره پاراجانف


علیرضا تابش در سفر به ارمنستان با حضور در موزه پاراجانف ، با «هاراطون خاچاتوریان» کارگردان سینمای ارمنستان و دبیر جشنواره زردآلو طلایی و «زاون سرکیسیان» رییس موزه پاراجانف دیدار و گفت وگو کرد.

- علیرضا تابش در سفر به ارمنستان با حضور در موزه پاراجانف ، با هاراطون خاچاتوریان کارگردان سینمای ارمنستان و دبیر جشنواره زردآلو طلایی و زاون سرکیسیان رییس موزه پاراجانف دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در این دیدار هاراطون خاچاتوریان با خوشامدگویی به تابش، از امضای توافقنامه سینمایی ایران و ارمنستان ابراز خشنودی کرد و به مرور خاطرات حرفه ای خود با عباس کیارستمی و حضورش در جشنواره فیلم فجر پرداخت.

دبیر جشنواره زردآلوی طلایی ارمنستان، سینمای ایران را الهام بخش توصیف کرد و گفت: فیلمسازان بزرگ و بی ادعا چون کیارستمی در مسیر بین المللی شدن سینمای ایران و ارتباط و همدلی سینماگران منطقه بسیار کوشیدند.

وی از عباس کیارستمی به عنوان دوست و یاری رسان جشنواره زرد آلوی طلایی نام برد و تأثیر حضور کارگردان هایی را مانند عباس کیارستمی، در راه موفقیت و کسب اعتبار جشنواره غیرقابل انکار دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از دیدارهای یک مدیر سینمایی در موره پاراجانف

گزارشی از دیدارهای یک مدیر سینمایی در موره پاراجانف