مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 17:002017-09-26سياسي

یادواره شهدای عملیات رمضان برگزار شد


فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: پایان حیات شوم داعش اسباب شرمساری استکبار جهانی است که این گروهک را با هدف مهار بیداری اسلامی در منطقه گماشته بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره شهدای عملیات رمضان در حسینیه نمایشگاه رزمی- فرهنگی رمضان در اردبیل اظهار کرد: استکبار جهانی بعد از ناامیدی از مهار قدرت انقلاب اسلامی و بیداری منطقه ای با تولید و تکثیر داعش و اندیشه انحرافی آنها سعی کرد از منفذ فرهنگی، اعتقادی و مذهبی در جهان اسلام خونخواری جدیدی را به راه اندازند اما امروز خودشان در این منجلاب گرفتار آمدند.

وی با بیان اینکه این گروه ننگین جز آوارگی، قتل و غارت و به آتش کشیدن شهرها و روستاها و مردمان بی گناه هیچ نتایجی را برای جامعه بشری به همراه نداشته اند، اضافه کرد: بعد از سال ها میدان داری داعش و حیات ننگین آنها امروز شاهد نفرت جهانی علیه این گروه تروریستی هستیم که حتی خود آمریکایی ها و اروپایی ها نیز از انفجارها و ترورهای این گروه در امان نیستند.

وی در ادامه با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی و سربازان این نظام ارزشی با قدرت و توانی مضاعف نسخه داعش را در منطقه پیچیده و به حیات ننگین آنها پایان دادند، بیان کرد: هر چند کشورهای غربی به دنبال جایگزینی گروه هایی جدید برای داعش هستند اما با وحدت امت اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای عملیات رمضان برگزار شد

یادواره شهدای عملیات رمضان برگزار شد