مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 16:512017-09-26فرهنگي

پخش نمایش های ویژه محرم از رادیو قرآن/ پخش زنده محفل قرآنی شب عاشورا از رادیو قرآن


رادیو قرآن در ایام ماه محرم اقدام به تولید نمایش های رادیویی با موضوعات عاشورایی کرده که در ایام این ماه از این شبکه رادیویی پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، شبکه رادیویی قرآن در ماه محرم نمایش های ویژه ای را تولید کرده که علاقه مندان می توانند هر روز شنونده آن باشند.

این نمایش ها تحت عناوین: وقایع کربلا، خدعه پلید، یار هوشیار، ندای مظلوم، فاتح تشنه لب، سرانجام خونریز، در حضیض، پاک سرشت، نمایش وصیت نامه، قوم ستمکار، یاری دهندگان، دعای هدایت، مهلت کفر و روز دهم را تقدیم علاقه مندان می کند.

لازم به ذکر است، نمایش های رادیویی ساعت 12:40 از رادیو قرآن موج FM ردیف 100 مگاهرتز پخش می شود.

پخش زنده محفل ویژه تلاوت عاشورایی از رادیو قرآن محفل ویژه تلاوت عاشورایی، همزمان با شب عاشورا در مصلای بزرگ ری، با حضور قاریان بین المللی کشورمان برگزار و از ساعت 23 از رادیو قرآن به صورت زنده و مستقیم پخش می شود.

پخش زنده نماز ظهر عاشورا از رادیو قرآن نماز ظهر عاشورا یکشنبه 9 مهرماه با عنوان نماز بندگی به صورت زنده از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان خواهد شد.

همچنین بهره ای از کلام بزرگان شامل سخنرانی آیت الله ضیاء آبادی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر هدف از قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا تقدیم شنوندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش نمایش های ویژه محرم از رادیو قرآن/ پخش زنده محفل قرآنی شب عاشورا از رادیو قرآن

پخش نمایش های ویژه محرم از رادیو قرآن/ پخش زنده محفل قرآنی شب عاشورا از رادیو قرآن