مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 16:202017-09-26اجتماعي

تهران نیازمند تبادل های مدیریت شهری با شهروندان


معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به برگزاری کمپین های مختلف عاشورایی در شهر تهران، گفت: تهران به عنوان یک کلانشهر و با توجه به وسعت و جمعیتی خود نیازمند تبادل پیام های مدیریت شهری با شهروندان و ذی نفعان شهر است و این مهم از طریق کمپین های زیباسازی به خوبی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا جاوید با بیان اینکه یکی از روش های تبادل پیام، استفاده از فضاهای عمومی شهر مانند فضاهای تبلیغاتی است که در اختیار سازمان زیباسازی قرار دارد، ادامه داد: با این اتفاق محیط عمومی شهر مناسب با آن رویدادها تحت تاثیر اطلاع رسانی ها و انتقال پیام قرار می گیرد.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی و رویدادهایی که در تقویم های سالانه است تاکنون امکان اطلاع رسانی و تبادل پیام ها را به خوبی فراهم کرده است.

به گفته وی، با توجه به پیشرفت های تکنولوژی می توانیم در آینده به راهکارهای جدیدی در استفاده از فناوری های مدرن و نوین در استفاده بهتر از محیط شهری برای انتقال معانی، پیام ها و اطلاع رسانی بین مدیریت شهری و مردم برسیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، معاون فنی و عمران شهرداری تهران باتاکید براینکه برگزاری کمیپن هایی نظیر آنچه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران نیازمند تبادل های مدیریت شهری با شهروندان

تهران نیازمند تبادل های مدیریت شهری با شهروندان