مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 16:112017-09-26بين الملل

استدلال روزنامه اردنی در چرایی اشتباه بودن همه پرسی کردستان عراق


یک روزنامه اردنی با اشاره به این موضوع که همه پرسی جدایی کردستان با مخالفت کشورهای همجوار برگزار شد، تصریح کرد: نتیجه این همه پرسی هر چه باشد بی فایده است.

- "، همه پرسی جدایی کردستان عراق به رغم همه مخالفت های داخلی و خارجی دوشنبه (دیروز) برگزار شد و قرار است فردا نتیجه آن اعلام شود.

روزنامه الغد اردن در گزارشی در این باره نوشت: جدای از اینکه نتایج همه پرسی استقلال باشد یا نباشد، اگرچه هم این نتیجه، با اختلاف بسیار زیاد بله به جدایی باشد، برآوردها نشان می دهد برگزاری این همه پرسی در سایه مخالفت کشورهای همجوار و پیامدهای احتمالی آن، پرشی در هواست که کاری انجام شده اما مشخص نیست نتیجه آن چه باشد.

تنها اسراییل با این همه پرسی اعلام موافقت کرده؛ این حمایت خبیثانه ای است که هدف از آن باز شدن دری برای اسراییل برای رفتن به سمت توطئه های استعماری تا بالاترین حد ممکن است.

در ادامه این گزارش آمده است: در ادامه باید تأکید کنیم که حق تعیین سرنوشت برای ملت ها حق مقدسی است و رژیم صهیونیستی در ابتدا باید به اعطای این حق به ملت فلسطین متعهد باشد بعد موافقت خود با برگزاری همه پرسی کردستان را اعلام کند.

اسراییل قطعنامه 3236 سازمان ملل مربوط به سال 1974 که با 82 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 37 رأی ممتنع تصویب شد را زیر پا گذاشته؛ قطعنامه ای که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استدلال روزنامه اردنی در چرایی اشتباه بودن همه پرسی کردستان عراق

استدلال روزنامه اردنی در چرایی اشتباه بودن همه پرسی کردستان عراق