مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 15:402017-09-26سياسي

رفراندوم به معنای استقلال کردستان عراق نیست


نایب رییس مجلس با تاکید بر اینکه رفراندوم به معنای استقلال کردستان عراق نیست، گفت: موضع گیری سخت در شرایط کنونی درست نیست لذا تا سرانجام نتیجه باید منتظر ماند.

- علی مطهری امروز ( سه شنبه 4 مهر) در حاشیه نشست علنی مجلس در جمع خبرنگاران درخصوص همه پرسی کرستان عراق، گفت: پیش از این باید برای جلوگیری از برگزاری رفراندوم تلاش بیشتری صورت می گرفت اما هم اکنون که رفراندوم برگزار و رای لازم را نیز کسب کرده، نباید حساسیت نشان داد چراکه موضوع نژادی مطرح است و کردها از رفراندوم حمایت می کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رفراندوم به معنای استقلال کردستان عراق نیست زیرا برای استقلال کامل مراحل طولانی به مدت 2 تا 3 سال باید طی شود، بنابراین در شرایط کنونی مردم کردستان عراق را باید توجیه و کردهای داخل کشور نیز قانع شوند که استقلال اقلیم کردستان به نفعشان نخواهد بود.

رژیم صهیونیستی پشت پرده طرح استقلال کردستان عراقوی افزود: مقاماتی از جمهوری اسلامی ایران به اقلیم کردستان سفر کرده و هشدارهای لازم هم داده شد، چراکه این موضوع طرح بین المللی بوده و اسراییل و آمریکا در پشت صحنه فعال هستند، حتی موضع ترکیه درباره استقلال اقلیم کردستان قابل اعتماد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفراندوم به معنای استقلال کردستان عراق نیست

رفراندوم به معنای استقلال کردستان عراق نیست