مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 15:352017-09-26پزشكي

ضعف زیرساخت های فیزیکی بهداشت و درمان در استان کرمان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان این که رشد و ارتقاء کیفی آموزش، استفاده از شیوه های آموزشی موثر و توجه ویژه به اعضای هیئت علمی در این راستا و .

- .

در حوزه آموزش در دستور کار قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: در استان کرمان ضعف ساختاری وجود دارد و زیرساخت های فیزیکی در بهداشت و درمان خیلی ضعیف بوده و نسبت به استان های بزرگ و متوسط کشوری پایین تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد ظهر امروز چهارم مهرماه در مراسم معارفه خود اظهار کرد: عملکرد دانشگاه در چهار سال گذشته بیان شد که گوشه ای مربوط به اقدامات درمانی بود و بنده افتخار خدمتگزاری در جزیی از این مجموعه داشتم.

وی افزود: موفقیت سازمانی نتیجه همکاری تک تک اعضاء است و به تنهایی کسی قادر نیست کاری را سامان بدهد و از سوی دیگر ارتباطات بین بخشی دانشگاه با سازمان ها مهم است و از استاندار کرمان تشکر می کنیم که در این دوره دانشگاه را حمایت کردند.

رشیدی نژاد تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی فعالیت های گسترده و حجیمی دارد و به علت حساسیت زیاد، در معرض خطاهای فراوانی قرار دارد و امیدواریم با افزایش بهره وری و ارتقاء کیفی و کمی کارها و کاستن از خطاها بتوانیم کارنامه خوبی را از خود به جا بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف زیرساخت های فیزیکی بهداشت و درمان در استان کرمان

ضعف زیرساخت های فیزیکی بهداشت و درمان در استان کرمان