مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 15:052017-09-26اقتصادي

می خواهیم سود اسلامی بدهیم/ زیان ایجاد نخواهیم کرد


مدیرعامل تامین سرمایه آرمان با بیان اینکه اگر کسی بدون توجه به ساختار و دارایی های صندوق های با درآمد ثابت در این صندوق ها سرمایه گذاری کند، - عملا از بازار سرمایه بَدَل محصول بازار پول را خریده است، گفت علی رغم اینکه از طریق صندوق های با درآمد ثابت توانسته ایم 120 هزار میلیارد تومان جذب منابع داشته باشیم اما تمام این منابع مربوط به بازار سرمایه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمودرضا خواجه نصیر در نشست خبری که امروز به مناسبت رونمایی از یک صندوق سرمایه گذاری با عنوان "سپاس" برگزار شد، اظهار کرد: شبکه بانکی به عنوان بخش تاثیرگذار در بازار مالی کشور سال های سال سعی کرده که با معرفی محصولات و با استفاده از تبلیغات نسبت به جذب سپرده های سرمایه گذارها اقدام کند.

برخی از رسانه ها و تحلیلگران اقتصادی اعتقاد دارند که صندوق های با درآمد ثابت که امروز در بازار سرمایه فعالیت می کنند، به خاطر اینکه بخش عمده منابع شان در بانک ها سپرده گذاری می شود، در واقع ابزار بازار پول هستند که از آستین بازار سرمایه سر درآورده اند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر کسی بدون توجه به ساختار و دارایی های این صندوق ها در آنها سرمایه گذاری کند، عملا محصولی را از بازار سرمایه خریداری کرده که بدل محصول بازار پول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم سود اسلامی بدهیم/ زیان ایجاد نخواهیم کرد

می خواهیم سود اسلامی بدهیم/ زیان ایجاد نخواهیم کرد