مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 14:152017-09-26حوادث

وضعیت ایمنی محرم امسال بهتر از سال های گذشته است


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد تدابیر ویژه آتش نشانی در ایام سوگواری محرم توضیحاتی داد و گفت: خوشبختانه وضعیت امسال نسبت به سال های گذشته بهتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجلال ملکی که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت، در مورد تدابیر سازمان آتش نشانی برای ماه محرم تصریح کرد: ما از یک هفته پیش از آغاز دهه اول محرم اقدامات خود را آغاز کرده ایم و 130 ایستگاه آتش نشانی فعال در مناطق 22 گانه اقدام به شناسایی اماکن مذهبی مساجد و تکایا و حسینیه ها کردند و به بازدید از آنها پرداختند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه از سال های گذشته خاموش کننده هایی به صورت رایگان در اختیار اماکن مذهبی قرار داده شده است، اظهار کرد: از این خاموش کننده ها بازدید کردیم و آنهایی که به شارژ مجدد احتیاج داشتند، شارژ شدند و همچنین به اماکنی که در زمینه ایمنی مشکلاتی داشتند هشدار دادیم و حتی برای اینکه مطمئن شویم ایرادها برطرف شده است، به بعضی از اماکن سه بار مراجعه کردیم.

ملکی با بیان اینکه وضعیت اماکن مذهبی نسبت به سال های گذشته بهتر شده است، گفت: در سال های قبل تا این روز از محرم چند عملیات انجام می دادیم اما خوشبختانه امسال وضعیت بهتری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ایمنی محرم امسال بهتر از سال های گذشته است

وضعیت ایمنی محرم امسال بهتر از سال های گذشته است