مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 14:102017-09-26حوادث

معتادان متجاهر عامل 70 درصد سرقت های خرد در استان مرکزی


جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: 70 درصد سرقت خرد در استان مرکزی مربوط به معتادان متجاهر است و باید جایگزین مناسبی برای تعطیلی مرکز فعلی در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ یوسف سپهوند در ششمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با دو دستور کار رسیدگی به وضعیت مرکز ماده 16 ترک اعتیاد (مرکز ترک اعتیاد تحت حمایت دولت) و برگزاری کنگره ملی اعتیاد زنان برگزار شد، با اشاره به کشف 2 هزار و 996 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 6 ماه نخست سال جاری در استان اظهارکرد: در این بازه زمانی 6 هزار و 777 نفر متشکل از 6 هزار و 560 معتاد و خرده فروش و 217 نفر در قالب 12 باند قاچاق مواد مخدر در استان مرکزی دستگیر شده اند.

وی افزود: بیشترین میزان کشف مواد مخدر را مربوط به شهرستان دلیجان با هزار و 513 کیلوگرم مواد مخدر عنوان و بیشترین مواد کشف را شده را 2 هزار و 114 کیلوگرم تریاک اعلام کرد.

سپهوند با اشاره به چالش های موجود استان مرکزی در بحث دستگیری و نگهداری معتادان افزود: اگر ظرفیت این مرکز تا 500 نفر برسد همچنان با کمبود مواجه هستیم، اما تکلیف این است که مانع تعطیلی مرکز ماده 16 شویم چراکه با تعطیلی آن مشکلات عمده حادث می شود.

وی خاطرنشان کرد: امکان تبدیل مراکز ماده 15 به ماده 16 وجود ندارد و باید با توجه به شاکله دولتی مراکز ماده 16 مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان متجاهر عامل 70 درصد سرقت های خرد در استان مرکزی

معتادان متجاهر عامل 70 درصد سرقت های خرد در استان مرکزی