مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 13:402017-09-26سياسي

در روز جهانی گردشگری بازدید از موزه های منطقه 11 رایگان است


به مناسبت فرا رسیدن پنجم مهر ماه (27سپتامبر روز جهانی گردشگری)؛ بازدید از موزه های منطقه 11 تهران که خود نیز دارای بنای ارزشمند و زیبای تاریخی و معماری هستند؛ - رایگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اسماعیل زاده مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11، با اشاره به این که منطقه 11 بیش از 30 مکان تاریخی و گردشگری ارزشمند دارد؛ از علاقمندان دعوت کرد تا در روز جهانی گردشگری که امسال با شعار " توسعه گردشگری پایدار، ابزاری برای توسعه شهر " برگزار خواهد شد؛ از موزه های زیبای این منطقه بازدید کنند.

به گفته اسماعیل زاده 3 موزه مهم شهر تهران شامل موزه قرآن (اولین موزه قرآنی کشور ) ، موزه ثبت احوال کشور (اولین ثبت احوال ایران ) و موزه مقدم (گران ترین خانه جهان ) همگی در خیابان امام خمینی قرار دارند و به مناسبت روز جهانی گردشگری بازدید از این مکان ها که خود نیز دارای معماری زیبا و باشکوهی از طهران قدیم هستند؛ رایگان خوهد بود.

وی همچنین افزود: خانه پروفسور عدل در تقاطع خیابان ولی عصر (عج) و امام خمینی (ره) ، تئاتر شهر در چهار راه ولی عصر (عج) ، تالار محراب در خیابان امام خمینی تقاطع ولی عصر (عج)، تالار وحدت در خیابان شهریار، خانقاه نعمت اللهی در خیابان مولوی، سقا خانه عزیز محمد و چهار سوق چوبی درخیابان فروزش از دیگر ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز جهانی گردشگری بازدید از موزه های منطقه 11 رایگان است

در روز جهانی گردشگری بازدید از موزه های منطقه 11 رایگان است