مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 12:202017-09-26پزشكي

کاهش 25 درصدی مرگ ناشی از حوادث قلبی و مغزی تا سال 1404


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهداف سند بیماری های غیرواگیر گفت: شناسایی و کنترل مرگ و میر نشان دهنده توانمندی سیستم بهداشتی در کشور بوده و هدف کلی سند پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر 25 درصد کاهش نسبی در احتمال مرگ ناشی از .

- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهداف سند بیماری های غیرواگیر گفت: شناسایی و کنترل مرگ و میر نشان دهنده توانمندی سیستم بهداشتی در کشور بوده و هدف کلی سند پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر 25 درصد کاهش نسبی در احتمال مرگ ناشی از حوادث کشنده قلبی عروقی و مغزی در سنین 70-30 سال در بازه زمانی 1394 تا 1404 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شهنام عرشی گفت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدید خود از دولت های جهان درخواست کرد تا با اقدامات سیاسی صریح تر با بیماری های غیرواگیر مقابله کنند و جان میلیون ها انسان را از مرگ زودرس نجات دهند.

وی افزود: در گزارش اخیر این سازمان اطلاعات مربوط به 19 شاخص در تمامی کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت جمع آوری شده که از جمله این شاخص ها می توان به "تعیین اهداف مشخص برای کاهش مرگ و میرهای مرتبط با بیماری های غیرواگیر"، "توسعه سیاست های دولتی برای مقابله با بیماری های فوق" و "تقویت نظام سلامت از طریق مراقبت های بهداشتی او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی مرگ ناشی از حوادث قلبی و مغزی تا سال 1404

کاهش 25 درصدی مرگ ناشی از حوادث قلبی و مغزی تا سال 1404