مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 12:102017-09-26سياسي

تقویت مرزبانی؛ رویکرد اولویت دار ستاد کل نیروهای مسلح


معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رویکرد اولویت دار ستاد کل نیروهای مسلح، تقویت هرچه بیشتر مرز و مرزبانی است و در راستای تحقق این مهم مصوبات خوبی تصویب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عبداللهی در جلسه جمع بندی، نظارت و ارزیابی از وضعیت مرزی استان های آذربایجان غربی و کردستان، با اشاره به فرمایشات گهربار امام سجاد (ع) در خصوص مرز و مرزبانی، اظهار داشت: دعای امام زین العابدین (ع) برای مرزبانان نشان از اهمیت این موضوع در دفاع از کیان حریم اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه ستاد کل نیروهای مسلح بر حسب وظیفه و نیز تدابیر مقام معظم رهبریی( مدظله العالی) توجه ویژه ای به مرزبانی دارد، افزود: الحمدلله شرایط مرزبانی نسبت به گذشته بهتر شده، البته رویکرد ستاد کل نیروهای مسلح، تقویت هرچه بیشتر مرز و مرزبانی است و در راستای تقویت این حوزه، تدابیر و مصوبات خوبی تصویب شده است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر توجه و رسیدگی به وضعیت کارکنان مرزبانی و خانواده های آنان، گفت: بایستی به تقویت مباحث معنوی و ارزشی در بین کارکنان و خانواده های آنان نیز توجه ویژه شود زیرا پرداختن به مسائل ارزشی در روحیه کارکنان خیلی موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مرزبانی؛ رویکرد اولویت دار ستاد کل نیروهای مسلح

تقویت مرزبانی؛ رویکرد اولویت دار ستاد کل نیروهای مسلح