مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 10:202017-09-26سياسي

«وارثان لینکلن» در بازار کتاب


کتاب «وارثان لینکلن» وارد بازار کتاب شد.

- هادی اسماعیلی نویسنده این کتاب به ایسنا گفت: وارثان لینکلن در شش فصل با موضوع شکل گیری و پیدایش دکترین های اصلی در نگرش سیاستمداران آمریکایی منتشر شده که شامل سخنرانی های تاریخی و مشهور نخبگان سیاسی آمریکا اعم از روسای جمهور، وزرای خارجه و چهره های پرنفوذ و برجسته ارتش است.

این نویسنده و پژوهشگر خاطرنشان کرد: در وارثان لینکلن تلاش شده تا از هرگونه پیش داوری و قضاوت جلوگیری شود و با بیان و تشریح نقطه نظرات ثبت شده در تاریخ سیاسی، این فرصت را به مخاطب داده تا در شرایطی به طور کامل مستند، از نقش آمریکا در رویدادهای بزرگی همچون جنگ های جهانی اول و دوم مطلع شود.

او اظهار کرد: این کتاب به مخاطب کمک می کند تا دریابد که چگونه دکترین آمریکایی پس از جنگ های جهانی و جنگ در ویتنام و آغاز جنگ سرد و نیز در موضوعاتی همچون رقابت تسلیحاتی، حقوق بشر و غیره توانست در شکل گیری امپریالیسم آمریکا و نظم نوین جهانی و رسیدن به یک قدرت جهانی نقش داشته باشد.

وی افزود: در این کتاب همچنین به دوران معروف به "مک کارتیسم" در آمریکا اشاره شده است که تاریخ نویسان فراوانی بر روی این موضوع نقد و تفسیرهای فراوانی نوشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وارثان لینکلن» در بازار کتاب

«وارثان لینکلن» در بازار کتاب