مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 09:402017-09-26حوادث

پلیس: گل مالی کردن خودروها ممنوع


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شیشه نویسی و الصاق هرگونه برچسب و پوستر بر روی خودروها که خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می باشد ممنوع است و جریمه دارد.

سرهنگ رمضان آفریدون روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگر ماموران راهنمایی و رانندگی، چنین خودروهایی را در سطح خیابان های شهر مشاهده کنند رانندگان متخلف را متوقف و نسبت به اعمال قانون اقدام خواهند کرد.

وی میزان جریمه شیشه نویسی و الصاق برچسب و پوستر را 300 هزار ریال، گل مالی کردن را 500 هزار ریال و پوشاندن پلاک خودروها را نیز 600 هزار ریال اعلام و اظهار کرد: اگر راننده ای بطور عمد پلاک خودرو را مخدوش کرده و بپوشاند در صورت رویت، خودرو متوقف و به پارکینگ منتقل می شود و فرد خاطی نیز علاوه بر جریمه و توقیف خودرو در پارکینگ پلیس، با توجه به رای و نظر قاضی پرونده به 6 تا یک سال حبس نیز محکوم خواهد شد.

آفریدون افزود: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی، خودروها حق ورود به دستجات و عزاداری ها را ندارند و امسال طبق دستور، پلیس از ورود خودروها به چنین محل هایی که برای مردم عزادار خطرآفرین است جلوگیری خواهد کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان به رانندگان توصیه کرد در این ماه بسیار عزیز که عموم مردم به منظور عزاداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: گل مالی کردن خودروها ممنوع

پلیس: گل مالی کردن خودروها ممنوع