مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 09:052017-09-26دانش

تلاش برای افزایش اعزام کاروانی دانشجویان در اربعین امسال


نشست ستاد ملی اربعین دانشگاهیان با حضور سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم و نمایندگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و دستگاه های مرتبط برگزار شد، - نشست ستاد ملی اربعین دانشگاهیان در دانشگاه ایلام برگزار شد تلاش برای افزایش اعزام کاروانی دانشجویان در اربعین امسال نشست ستاد ملی اربعین دانشگاهیان با حضور سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم و نمایندگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و دستگاه های مرتبط برگزار شد، حاضران درباره ی هر چه بهتر برگزار کردن پیاده روی اربعین و نقش آفرینی دانشگاهیان در این مراسم تبادل نظر کردند.

دکتر حسین میرزایی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم، در این نشست با بیان اینکه باید در این نشست ها باید ظرفیت خدمات رسانی دانشگاه ها در ایام اربعین مشخص شود، اظهار کرد: جامعه ی هدف مد نظر ما در این رابطه دانشجویانی هستند که به صورت کاروانی در پیاده روی اربعین شرکت می کنند.

وی گفت: نقش آفرینی دانشگاهیان باید در اربعین متمایز باشد به نحوی که هر دانشجو متناسب با علاقه و رشته ی تحصیلی خود در این زمینه فعالیت کند.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر اینکه کار فرهنگی در این حماسه ی بزرگ جزء شئون ذاتی ما در این عرصه است، ادامه دادک با همکاری دانشگاه ها و بسیج دانشجویی می توان این فعالیت ها را به خوبی انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش اعزام کاروانی دانشجویان در اربعین امسال

تلاش برای افزایش اعزام کاروانی دانشجویان در اربعین امسال