مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 08:252017-09-26سياسي

انتظامی: دولت از مدیریت بانوان در رسانه های کشور حمایت می کند


" معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در نشست هم اندیشی با بانوان مدیر مسئول گفت: بانوان صاحب رسانه در توسعه فرهنگ عمومی پیشگام هستند و رفع دغدغه های صنفی آنها در اولویت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، حسین انتظامی با بیان اینکه نسبت خانم های مدیر مسئول طی 4 سال گذشته تفاوت معناداری پیدا کرده است به رویکرد دولت در حمایت از بانوان در مدیریت رسانه ها اشاره کرد و افزود: دولت از مدیریت بانوان در رسانه های کشور حمایت می کند.

معاون مطبوعاتی به برخی تفاوت ها و مسائل خاص بانوان در حوزه مدیریت اشاره و تصریح کرد: وظیفه مسئولان و بطور ویژه مسئولان فرهنگی کشور این است که در سیاست گذاری های خود توجه ویژه ای به این تفاوت ها داشته باشند.

انتظامی با بیان اینکه ساز وکارها و برنامه های معاونت مطبوعاتی بطور کامل در سایت اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی منتشر می شود خاطرنشان کرد: یکی از وجوه دسترسی آزاد به اطلاعات این است که چنانچه فردی از مسئولی سوالی داشته باشد، آن مقام مسئول به جایی مراجعه کند که فرد سوال کننده هم بتواند برای یافتن پاسخ از آن منبع استفاده کند.

وی به برخی محدودیت های اقتصادی دولت اشاره و خطاب به مدیران مسئول حاضر در نشست اظهار کرد: با همکاری و همفکری همدیگر می توانیم مصادیقی از مسائل دارای اولویت در مطبوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظامی: دولت از مدیریت بانوان در رسانه های کشور حمایت می کند

انتظامی: دولت از مدیریت بانوان در رسانه های کشور حمایت می کند