مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 00:102017-09-25اقتصادي

آمار نجفی از بدهی قطعی شهرداری تهران


امروز در اداره شهر تهران با مسائل و چالش پیچیده ای مواجه هستیم و مسائل حل نشده ای در پیش روی ما قرار دارد، تاکید می کنم مسائل حل نشده و نه مسائل حل نشدنی چرا که تفاوت بسیاری میان حل نشده و حل ناشدنی وجود دارد و معتقدم از طریق تشریک مساعی باید برای حل مسائل حل نشده پایتخت تلاش کنیم.

* کاهش 20 درصدی بودجه امسال نسبت به سال 90 به لحاظ قدرت خرید شهردار تهران منابع مالی شهرداری و دست یافتن به منابع پایدار را نخستین چالش مدیریتی شهر دانست و افزود: هم در مساله درآمد و هم هزینه ها با مشکل مواجه ایم، با نگاهی به روند بودجه جاری سال 90 تا 96 متوجه می شویم که سال 90 بودجه شهرداری 8 هزار و 500 میلیارد تومان بوده درحالی که در سال 96 بودجه شهرداری به قیمت جاری 17 هزار و 900 میلیارد تومان یعنی 2 برابر شده است.

نجفی گفت: این در شرایطی است که با نگاهی به قیمت ثابت و تورم سالیانه مشخص می شود این رقم معادل 6 هزار و 500میلیارد تومان قدرت خرید دارد یعنی کاهش 20 درصدی بودجه سال96 نسبت به سال 90 به لحاظ قدرت خرید.

وی اظهار کرد: بنابر آمار ارائه شده، اداره شهر و اجرای برنامه های توسعه شهر با این میزان قدرت خرید کار بسیار سختی خواهد بود.

* کاهش 22درصدی بودجه 96 نسبت به رقم پیش بینی شده در برنامه 5ساله شهردار تهران در ادامه با بررسی نمودارهای بودجه ای تصریح کرد: آمارها نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نجفی از بدهی قطعی شهرداری تهران

آمار نجفی از بدهی قطعی شهرداری تهران