مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 18:352017-09-25ورزشي

پایان بدون مدال شنای ایران در بازی های داخل سالن


تیم ملی شنای ایران بدون کسب مدال در بازی های داخل سالن آسیا به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین روز رقابت های شنای بازی های داخل سالن آسیا از صبح امروز آغاز شد و نمایندگان ایران نیز به مصاف حریفان رفتند.

کاروان شنای ایران در این رقابت ها بدون کسب مدال به کار خود پایان داد.

البته مهدی انصاری توانست برای چندین بار متوالی رکوردهای ایران در ماده های مختلف را جابه جا کند اما این رکوردها برای کسب مدال کافی نبود.

مرحله فینال مسابقات شنای ماده 100 متر مختلط انفرادی عصر امروز با حضور 8 شناگر برگزار شد که مهدی انصاری از ایران با کسب رکورد 55 ثانیه و 58 صدم ثانیه و تنها با اختلاف 6 صدم ثانیه با نفر سوم در مکان چهارم فینال این ماده از مسابقات شنا قرار گرفت و از کسب مدال بازماند.

سینا غلامپور دیگر نماینده شنای ایران نیز در مرحله فینال 100متر آزاد انفرادی با کسب رکورد 49 ثانیه و 4 صدم ثانیه دست او از کسب مدال کوتاه ماند.

البته او توانست رکورد ایران در این رشته را که قبلا به نام محمد بیداریان ثبت شده بود را 7 صدم ثانیه بهبود بخشیده و به نام خود ثبت کند.

در پایان رقابت های شنای امروز تیم شنای ایران در مرحله فینال ماده 4 در 100 متر مختلط تیمی مردان متشکل از چاووشی فر، نسیمی شاد، انصاری و غلامپور با کسب رکورد 3 دقیقه و 38 ثانیه و 38 صدم ثانیه نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بدون مدال شنای ایران در بازی های داخل سالن

پایان بدون مدال شنای ایران در بازی های داخل سالن