مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 18:302017-09-25سياسي

خرازی: مخالفت با برنامه موشکی ایران راه به جایی نمی برد


رییس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به نزدیک تر شدن روابط تهران و پاریس، در خصوص توافق هسته ای تاکید کرد :برای همه سناریوهای برجامی آمادگی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکمال خرازی در نشست مشترک با میشل دوکلو، مدیرکل آکادمی دیپلماسی فرانسه که با حضور جمعی از صاحبنظران و پژوهشگران روابط خارجی در محل شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد، درباره شبهه افکنی های غرب درباره برنامه موشکی ایران گفت: این یکی از مسائلی است که اروپایی ها باید دقت کنند که مخالفت با برنامه موشکی ایران راه به جایی نخواهد برد.

ما بر سر مسایل امنیتی و دفاعی حاضر نیستیم هیچ گامی به عقب برداریم.

تغییر موضع فرانسه در موضوع سوریه میشل دوکلو مدیرکل آکادمی دیپلماسی فرانسه درباره مواضع پاریس در قبال بحران سوریه افزود: در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در ماه مه سال 2017، بحث های زیادی درباره مواضع فرانسه در قبال بحران سوریه مطرح شد و بیشتر نامزدها به انتقاد از مواضع پنج تا هفت سال گذشته فرانسه در قبال سوریه پرداختند.

وی ادامه داد: امانوئل ماکرون نیز درباره بحران سوریه مواضع محتاطانه ای مطرح کرد و از محکوم کردن بشار اسد پرهیز نمود؛ در حالی که رویکرد اولاند، رییس جمهور سابق فرانسه خلاف این بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: مخالفت با برنامه موشکی ایران راه به جایی نمی برد

خرازی: مخالفت با برنامه موشکی ایران راه به جایی نمی برد