مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 17:502017-09-25سياسي

دیدار رییس کمیته مشورت سیاسی ایران و اندونزی با قائم مقام وزیر امور خارجه


مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه و دسرا پرچایا مدیر کل آسیا، اقیانوسیه و آفریقا و رییس اندونزیایی کمیته مشورتی سیاسی ایران و اندونزی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه و دسرا پرچایا مدیر کل آسیا، اقیانوسیه و آفریقا و رییس اندونزیایی کمیته مشورتی سیاسی ایران و اندونزی در دیدار بعد از ظهر امروز خود بر ارتقاء همکاریهای اقتصادی و تجاری در کنار همکارهای بسیار خوب و سازنده دو کشور در زمنیه سیاسی در چارچوب دو و چندجانبه تاکید کردند.

مرتضی سرمدی در این دیدار که بعد از برگزاری هفتمین نشست کمیته مشورتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در محل وزارتخارجه انجام شد، با برشمردن تشابهات و زمینه های بسیار همکاری دو کشور، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت و روند رو به رشد روابط دوجانبه در 3 سال گذشته، با توجه به نامتناسب بودن حجم مبادلات با زمینه و پتانسیل های فراوان فیمابین دو کشور برای همکاری، اظهار داشت بایستی از کلیه ظرفیت ها برای افزایش سطح مبادلات تجاری و بازرگانی و ارتقاء همه جانبه روابط دو کشور بزرگ اسلامی بهره برداری کرد.

وی با اشاره به چالشهای موجود در جهان اسلام و مناطق خاور میانه و شرق آسیا، بر ضرورت تعامل و رایزنی و اقدام مشترک دو کشور بزرگ اسلامی برای برقراری صلح و آرامش در مناطق یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کمیته مشورت سیاسی ایران و اندونزی با قائم مقام وزیر امور خارجه

دیدار رییس کمیته مشورت سیاسی ایران و اندونزی با قائم مقام وزیر امور خارجه