مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 17:262017-09-25دانش

صدور کارنامه علمی برای همه طرح های جشنواره جوان خوارزمی


داوران استانی جشنواره جوان خوارزمی برای دفاع از همه طرح های پذیرفته نشده و اطلاع از دلایل عدم پذیرش طرح ها، در زمان تعیین شده در داوری مرحله کشوری حضور پیدا می کنند.

- همچنین برای همه طرح ها، کارنامه علمی صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش " درج شده بود که جوابیه این مرکز برای درج در آن خبرگزاری مورخ 27 خرداد ماه 96 ارسال شده است، لذا مجدداً همان مطالب نشر داده شده است.

2ـ داوری نهایی هر دوره جشنواره مربوط به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و مسئولان مربوط در آن وزارتخانه پاسخگو خواهند بود و دلایل علمی لازم را ارائه خواهند نمود.

3ـ خبر ناپدید شدن 23 طرح، صحت نداشته و کذب محض است و اگر نگارنده ادعا می کند چنین خبری صحت دارد، شایسته بود حداقل مشخصات و ویژگی های یکی از پرونده های ادعاشده را اعلام می نمود تا از طریق دبیرخانه جشنواره و یا نهادهای بازرسی مورد پیگیری قرار گیرد.

4ـ برای پاسخگویی به درخواست دانش آموزان، ضروری است " نامه سرگشاده خطاب به وزیر محترم آموزش و پرورش را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دهد، تا ستاد جشنواره جوان خوارزمی در مقابل همه آنها همانند دیگر دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارنامه علمی برای همه طرح های جشنواره جوان خوارزمی

صدور کارنامه علمی برای همه طرح های جشنواره جوان خوارزمی