مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:502017-09-25اقتصادي

تکمیل پروژه های راهسازی بدون اعتبار با مشکل جدی مواجه می شود


مدیر ساخت و توسعه راه های البرز گفت: بدون تخصیص اعتبار مناسب تکمیل پروژه های راهسازی با مشکلات جدی مواجه می شود.

- علی اصغر کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: طی چهار سال گذشته شاهد اقدامات قابل توجهی در حوزه راهسازی در استان بوده ایم.

طی این مدت پروژه های مهمی در استان آغاز شده که برخی از آنها به پایان رسیده و برخی نیز برای تکمیل در انتظار جذب اعتبار هستند.

وی افزود: یکی از این پروژه ها، احداث مسیر جایگزین طالقان به هشتگرد است که با اتمام آن حدود 35 کیلومتر مسیر دسترسی مردم به مرکز طالقان کوتاه می شود.

با اتمام این مسیر بیش از یک و نیم ساعت در زمان سفر از طالقان به هشتگرد صرفه جویی می شود و مردم با ایمنی بیشتری به مقصد می رسند.

این مسئول در ادامه با اشاره به ضرورت اصلاح وضعیت تونل امیرکبیر بیان کرد: تونل شماره پنج امیر کبیر کنارگذر ندارد و این امر باعث بروز تصادفات رانندگی در این محدوده می شود.

باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به رفع نقاط حادثه خیز استان اقدام کنیم تا شاهد وقوع حوادث ناگوار کمتری در جاده های استان باشیم.

مدیرساخت و توسعه راه های البرز گفت: بدون شک بدون تخصیص اعتبار مناسب در تکمیل پروژه های در دست اجرا با مشکل مواجه می شویم، به همین دلیل از دولت و مسئولان استانی درخواست داریم در زمان مناسب نسبت به تخصیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های راهسازی بدون اعتبار با مشکل جدی مواجه می شود

تکمیل پروژه های راهسازی بدون اعتبار با مشکل جدی مواجه می شود