مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:402017-09-25اقتصادي

ازدحام سفر به مشهد فقط در یک ماه از سال


دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: ازدحام سفر به مشهد فقط در یک ماه از سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فرقانی در نشست خبری که به مناسبت هفته جهانگردی امروز 3 مهرماه برگزار شد، با بیان این که طرح های مختلفی را نیز با هدف توزیع سفر در مشهد اجرا می کنیم، اظهار کرد: فقط یک ماه از 365 روز سال، ایام پیک در مشهد بشمار می رود و همه شلوغی و ازدحام سفر به مشهد در طی این یک ماه صورت می گیرد.

فرقانی ادامه داد: 4 روز اول نوروز، ایام 28 صفر و برخی روزهای دیگر با موج زیادی از مسافران مواجه هستیم و این موضوع مشکلاتی را برای زائران ایجاد می کند، چنانکه در ایام ولادت امام رضا(ع) نرخ بلیت هواپیما به 600 هزار تومان افزایش یافت اما اگر توزیع سفر در همه ایام سال صورت گیرد هم از نظر اقتصادی به صرفه است و هم مردم با مشکل مواجه نمی شوند.

وی با بیان این که طرح مبدأ به مبدأ امکان سفر گروهی و ارزان را به مشهد فراهم می کند، خاطرنشان کرد: مردم می توانند با مراجعه به سایت طرح مبدأ به مبدأ از تسهیلاتی همچون وام که این طرح به آن ها می دهد بهره مند شوند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی به اجرای طرح مبدأ به مبدأ اشاره کرد و گفت: این طرح از حدود 6 ماه گذشته آغاز به کار کرد و سایت مربوط به آن راه اندازی شد، البته طرح در ابتدا به صورت پایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام سفر به مشهد فقط در یک ماه از سال

ازدحام سفر به مشهد فقط در یک ماه از سال