مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 14:352017-09-25پزشكي

همایش یاد یاران و یادگاران شهدا برگزار شد


مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران گفت: در دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت در سراسر کشور حدود 41 هزار ایثارگر شامل خانواده های شهید، - رزمنده، جانباز و آزاده مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدهادی موسوی در همایش یاد یاران و یادگاران شهدا در دانشگاه علوم پزشکی گلستان، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، گفت: ما درسهای زیادی را از عاشورا و محرم داریم که جزو آموزه های اصلی دینی ما است و قداست هفته دفاع مقدس به این خاطر است که در امتداد کربلا و عاشورا است.

مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران اظهارکرد: رویکرد وزارت بهداشت در خصوص ایثارگران در دو بعد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به ایثارگران دنبال می شود.

وی درخصوص خدمات رسانی به ایثارگران گفت: بر اساس بخش نامه ای که به تصویب رسیده، رزمندگان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که 6 ماه در جبهه حضور داشتند، مدرک تحصیلی شان یک مرتبه بالاتر محسوب می شود.

همچنین کسانی که 12 ماه در جبهه حضور داشتند از معافیت مالیاتی و کسانی که 24 ماه در جبهه حضور داشتند از کسورات بازنشستگی بهره مند خواهند شد.

این بخش نامه به زودی به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ خواهد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش یاد یاران و یادگاران شهدا برگزار شد

همایش یاد یاران و یادگاران شهدا برگزار شد