مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 14:202017-09-25حوادث

کارشناسان در چند قدمی کشف علت انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر


رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارگران معدن یکی از لوکوموتیوهایی که گمان می رفت تلاش برای روشن کردن دوباره آن باعث انفجار معدن آزادشهر شده است، - از تونل خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان بیان کرد: با خروج این لوکوموتیو، گروهی متشکل از بازرس وزارت کار، بازپرس پرونده و نیروی انتظامی این لوکوموتیو را بررسی کردند.

وی ادامه داد: بازرس وزارت کار نتیجه بررسی های اولیه را اعلام کرده و گفته است که نظر نهایی پس از خروج لوکوموتیو دیگری که در فاصله دورتری از لوکوموتیو خارج شده قرار دارد، اعلام خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: هم اکنون کارگران در سه شیفت، ایمن سازی تونل محل انفجار را انجام می دهند تا مابقی لوکوموتیوهای احتمالی از تونل خارج و راه برای حضور و بررسی تیم کارشناسی هموار شود.

هاشمیان تاکید کرد: نظریه تیم کارشناسی، نظریه مشورتی است و پس از ارائه این گزارش به تیم کارشناسان رسمی قوه قضاییه و تایید آن در دادگاه قابل استناد است.

رییس کل دادگستری گلستان به مردم استان و خانواده های کارگران آسیب دیده در این حادثه اطمینان داد که دستگاه قضایی تا استیفای حقوق مصدومان و خانواده های جان باختگان کوتاه نخواهد آمد و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان در چند قدمی کشف علت انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر

کارشناسان در چند قدمی کشف علت انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر