مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 14:002017-09-25پزشكي

بروز علایم آلرژی با شروع فصل پاییز/خوددرمانی ممنوع


مدیر مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی سامانه 1490 سازمان غذا و دارو گفت: با شروع فصل پاییز حساسیت های فصلی و بعضی عوامل سرماخوردگی در افراد بروز می کند که متاسفانه برخی به مصرف خودسرانه دارو روی می آورند.

- مدیر مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی سامانه 1490 سازمان غذا و دارو اعلام کرد بروز علایم آلرژی با شروع فصل پاییز/خوددرمانی ممنوع مدیر مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی سامانه 1490 سازمان غذا و دارو گفت: با شروع فصل پاییز حساسیت های فصلی و بعضی عوامل سرماخوردگی در افراد بروز می کند که متاسفانه برخی به مصرف خودسرانه دارو روی می آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر طلعت قانع گفت: با شروع شدن فصل پاییز حساسیت های فصلی و بعضی عواملی سرماخوردگی در افراد بروز می کند که متاسفانه برخی در مواجهه با حساسیت فصلی به مصرف خودسرانه دارو روی می آورند؛ این درحالیست که حساسیت های فصلی با تغییر فصل ایجاد می شوند و جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: مرکز پاسخگویی " 1490 " سازمان غذا و دارو به صورت شبانه روزی آماده مشاوره به تمامی شهروندان در سراسر کشور است و می توانند سوالات دارویی خود را با کارشناسان این مرکز در میان گذاشته و از مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها که نادرست و آسیب رسان هستند، پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز علایم آلرژی با شروع فصل پاییز/خوددرمانی ممنوع

بروز علایم آلرژی با شروع فصل پاییز/خوددرمانی ممنوع