مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 13:052017-09-25ورزشي

شجاعی: هنوز اعزام کمانداران به مسابقات جهانی مکزیک مشخص نیست


رییس فدراسیون تیروکمان درباره اعزام تیم ملی کامپوند مردان به مسابقات جهانی مکزیک گفت: به خاطر نگرانی که از وضعیت مکزیکوسیتی بعد از وقوع زلزله داریم، - ارزیابی عملکرد مربی کره ای تیروکمان در مسابقات آسیایی بنگلادش شجاعی: هنوز اعزام کمانداران به مسابقات جهانی مکزیک مشخص نیست رییس فدراسیون تیروکمان درباره اعزام تیم ملی کامپوند مردان به مسابقات جهانی مکزیک گفت: به خاطر نگرانی که از وضعیت مکزیکوسیتی بعد از وقوع زلزله داریم، به احتمال زیاد تیم ملی کامپوند مردان عازم مکزیک نشود.

محمدعلی شجاعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند فدراسیون جهانی تیروکمان در اطلاعیه اخیر خود بعد از وقوع زلزله در مکزیکوسیتی اعلام کرد مشکلی برای برگزاری مسابقات جهانی تیروکمان نیست.

اما با توجه به کنسل شدن سایر مسابقات در این کشور، به عنوان رییس فدراسیون نگران اعزام کمانداران به مسابقات جهانی هستم و معتقدم با توجه به تخریب زیادی که این شهر بعد از وقوع زلزله 7.

1 ریشتری دیده است، قطعا اعزام کمانداران و برگزاری مسابقات جهانی در چنین وضعیتی شاید به صلاح نباشد.

البته در ابتدا باید شرایط را ارزیابی کنیم و سپس تصمیم بگیریم تیم را 20 مهر راهی مکزیک کنیم یا خیر؟ وی گفت: با وجود این که فدراسیون جهانی اعلام کرده برای برگزاری مسابقات جهان جای هیچ گونه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی: هنوز اعزام کمانداران به مسابقات جهانی مکزیک مشخص نیست

شجاعی: هنوز اعزام کمانداران به مسابقات جهانی مکزیک مشخص نیست