مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 12:452017-09-25سياسي

نامه احمدی نژاد به رییس قوه قضاییه درمورد رییس مجلس


محمود احمدی نژاد طی نامه ای انتقادی خطاب به رییس قوه قضاییه به نحوه رسیدگی به پرونده های رحیمی و بقایی اعتراض کرد.

- محمود احمدی نژاد در نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی مدعی شد که علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی قصد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری آینده را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنامه نیوز، در این نامه با اشاره به برخی انتقادات از دستگاه قضایی خطاب به آیت الله آملی لاریجانی آمده است: یکی از آشکارترین این موارد نحوه برخورد دستگاه قضا با آقای رحیمی معاون اول محترم دولت دهم بود.

ابتدا و بدون هیچ مقدمه ای جنابعالی در رسانه ها حکم محکومیت ایشان را صادر کردید و سپس زیر مجموعه حضرتعالی رسیدگی را آغاز کردند و البته نتیجه از قبل معلوم بود.

او با اشاره به اینکه مورد آشکار دیگر نحوه برخورد دستگاه قضا با آقای حمید بقایی معاون محترم اجرایی دولت دهم است، در نامه خود آورده است: نحوه دستگیری و بازداشت موقت ، نحوه بازجویی ، نوع اتهامات بی اساس ، نحوه تفتیش منزل و ضبط وسائل ، نحوه اطلاع رسانی ، نحوه تمدید مکرر بازداشت موقت ، نحوه رفتار در زندان انفرادی ، نحوه رفتار با وکلای ایشان ، نحوه تعیین بازپرس و قاضی ، نحوه رفتار و مواضع اعلامی مقامات دادسرا و قاضی تعیین شده از ابتدا و نحوه اعمال محدودیت های شدید و غیر قانونی بر آقای بقایی و وک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه احمدی نژاد به رییس قوه قضاییه درمورد رییس مجلس

نامه احمدی نژاد به رییس قوه قضاییه درمورد رییس مجلس