مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 12:052017-09-25اجتماعي

کمبود آب در شهرهای جنوبی البرز هر روز نگران کننده تر می شود


سرپرست اداره کل محیط زیست البرز با اشاره به اینکه مشکل آب در استان جدی است، اظهارکرد: درحال حاضر کمبود آب در استان به ویژه در شهرهای جنوبی به چالشی بزرگ تبدیل شده که هر روز نیز نگران کننده تر می شود.

- فردین حکیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: طی چند سال گذشته شاهد افزایش تعداد شهرک های صنعتی استان در شهرستان های اشتهارد، نظرآباد و ساوجبلاغ بوده ایم.

وی افزود: بسیاری از واحدهای مستقر در این شهرک ها با تمام ظرفیت کار نمی کنند و برخی از آنها نیز فعالیتی ندارند ولی با این حال باز هم شاهد تلاش برخی برای ایجاد شهرکهای جدید هستیم.

البرز ظرفیت لازم برای ایجاد صنایع جدید که برخی از آنها آلاینده و آب بر هم هستند ندارد بنابراین باید به فکر استفاده از ظرفیت شهرک های موجود باشیم.

این مسئول با بیان اینکه ظرفیت استان برای ایجاد شهرک های جدید صنعتی پرشده است، افزود: با ایجاد شهرک های جدید با وجود اشتغالی که ایجاد می کنند، شاهد افزایش سایر مشکلات استان مانند افزایش بی رویه جمعیت، افزایش آلودگی، مصرف بالای آب و افزایش ترافیک خواهیم بود.

سرپرست اداره کل محیط زیست البرز گفت: متاسفانه محیط زیست در کل کشور تنهاست و برای پیشبرد اهداف آن نیاز به حمایت اصحاب رسانه و مردم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب در شهرهای جنوبی البرز هر روز نگران کننده تر می شود

کمبود آب در شهرهای جنوبی البرز هر روز نگران کننده تر می شود