مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 11:552017-09-25بين الملل

خطوط هوایی ترکیه 11 میلیارد دلار با بویینگ قرارداد بست


شرکت بویینگ در بیانیه ای اعلام کرد، خطوط هوایی ترکیه بمنظور خرید پیشرفته ترین هواپیماهای جهان با این شرکت قرارداد 11 میلیارد دلاری امضاء کرد.

- حمله بی سابقه عادل الجبیر به ایران، آمار جدید قربانبان وبا در یمن، نشست سه جانبه ایران، عراق و ترکیه در مورد همه پرسی اقلیم کردستان، حمله داعش به کاروان کمک های مردمی ایران برای مردم سوریه، کاخ سفید به دنبال تبادل زندانیان با ایران و طرح رییس جمهوری عراق برای حل و فصل بحران اقلیم کردستان، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای 24 ساعت گذشته خاورمیانه بوده اند.

از سوی دیگر، باید به کشته شدن 850 تروریست النصره توسط جنگنده های سوری و روسی اشاره کرد.

پیمانه اقتصادی؛ این پیمانه موضوعاتی همچون فروش خودروهای متروکه بالای 2500 سی سی ممنوع شد، سبزپوشی حافظ با فرمان خودروسازان جاده مخصوص، گران شدن دوباره سکه طرح جدید، چشم انداز قیمت طلا گمراه کننده و نامعلوم است، افزایش بهای نفت با احتمال تمدید قرارداد اوپک، متقاضیان وام ازدواج عجله کنند، میانگین دلار آمریکا در کانال 3800 تومان رقم خورد، دستور پوتین برای پایان تجارت با دلار آمریکا و روند کاهشی قیمت تخم مرغ را در بر دارد.

دانستنی های حقوقی؛ وقف، سنتی اسلامی است که بر اساس آن، اصل یک مال یا منافع حاصل از آن برای خدمات عمومی و در جهت خیر و رضای خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط هوایی ترکیه 11 میلیارد دلار با بویینگ قرارداد بست

خطوط هوایی ترکیه 11 میلیارد دلار با بویینگ قرارداد بست