مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 11:552017-09-25فرهنگي

موضع وزیر ارشاد درباره برگزاری کنسرت: لغو کنسرت غلط است


موضع وزیر ارشاد درباره برگزاری کنسرت: لغو کنسرت غلط است " وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درست است حجم زیاد کنسرت داریم و لغو هم داشتیم ولی نباید این فضا را ترسیم کنیم که هیچ اجرای صحنه ای نداریم.

لغو یک کنسرت هم غلط است، موارد محدود لغو کنسرت را باید به صفر برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نشست خبری خود پس از انتصاب به سوالات خبرنگاران حاضر در نشست پاسخ گفت.

*ارتباط با رسانه ها رو در رو و بدون سخنگووزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که سخنگو خواهید داشت و برنامه مشخص برای موسیقی که در موقعیت های مختلف ممکن است لغو کنسرت صورت گیرد گفت: ما در معاونت فرهنگی در خدمت رسانه ها بودیم، اما سالجاری اختلال پدید آمد ولی ارتباطات رودرو خواهد بود.

وی افزود: مسلما این است که باید کشور را با قانون اداره کرد و معیار زندگی اجتماعی است، رفتار فرا قانونی با هیچ استدلالی پذیرفتنی نیست و با این رویکرد با مجموعه های موثر در این بخش گفت وگو می کنیم.

علایم روشنی هم نشان داده که به اجماع ملی برسیم و قانون مبنای عمل همه باشد.

*باید موارد لغو کنسرت را به صفر برسانیمصالحی در پاسخ به اینکه طبق آمار ارایه شده نشان از 5 برابر شدن اجرای کنسرت ها دارد، حال برنامه شما برای اینکه با لغو کنسرت دچار شانتاژ رسانه ای نشوید چیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع وزیر ارشاد درباره برگزاری کنسرت: لغو کنسرت غلط است

موضع وزیر ارشاد درباره برگزاری کنسرت: لغو کنسرت غلط است