مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 11:052017-09-25اقتصادي

توسعه طرح صندوق خرد زنان روستایی به 14 استان کشور


رییس گروه توسعه اجتماعی و اقتصادی دفتر امور زنان وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح صندوق خرد زنان روستایی در 14 استان کشور خبر داد.

- رییس گروه توسعه اجتماعی و اقتصادی دفتر امور زنان جهاد کشاورزی اعلام کرد: توسعه طرح صندوق خرد زنان روستایی به 14 استان کشور رییس گروه توسعه اجتماعی و اقتصادی دفتر امور زنان وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح صندوق خرد زنان روستایی در 14 استان کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره مهیاری در کارگاه توجیهی آموزشی ایجاد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایر در سمنان اظهار کرد: راه اندازی این صندوق ها از سال گذشته با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی و تولیدی زنان روستایی، آغاز و امروز به 14 استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به ضرورت توانمندی سازی زنان روستایی افزود: با توانمند شدن زنان روستایی زمینه اشتغال جدید در سطح روستاها فراهم شده و از مهاجرت روستاییان جلوگیری می شود.

رییس گروه توسعه اجتماعی و اقتصادی دفتر امور زنان وزارت جهاد کشاورزی به برخی از اهداف اجرایی طرح صندوق خرد زنان روستایی اشاره کرد و افزود: حمایت از تولیدات روستاییان، افزایش ظرفیت اشتغال زایی در بخش کشاورزی، حمایت از افراد توانمند و کارآفرین از مهم ترین اهداف اجرایی این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه طرح صندوق خرد زنان روستایی به 14 استان کشور

توسعه طرح صندوق خرد زنان روستایی به 14 استان کشور