مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 10:552017-09-25اقتصادي

باستانی: واگذاری های «بد» آتش زیر خاکستر است


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی وضعیت به وجود آمده در سه شرکت هپکو، آذراب و ماشین سازی اراک در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: اصلی ترین دلیل بالا گرفتن نارضایتی ها و اعتراضات جامعه کارگری «خصوصی سازی بد» و «شرایط اقتصادی نامناسب» است.

- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی وضعیت به وجود آمده در سه شرکت هپکو، آذراب و ماشین سازی اراک در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: اصلی ترین دلیل بالا گرفتن نارضایتی ها و اعتراضات جامعه کارگری خصوصی سازی بد و شرایط اقتصادی نامناسب است.

سعید باستانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: شرایط حاکم بر بنگاه های اقتصادی واگذار شده به بخش خصوصی آتش زیر خاکستری است که هرازگاهی زبانه هایش سر می کشد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه معوقات حقوق و دستمزد در صنایع بزرگ، متوسط و کوچک به دلیل مشکلات اقتصادی به شدت افزایش یافته است تصریح کرد: اگر مشکلات ناشی از خصوصی سازی های بد مثل آذراب، هپکو و ماشین سازی اراک به سرعت حل نشود، دامنه این مشکلات سایر شرکت های واگذار شده را نیز درگیر خواهد کرد.

وی از بررسی وضعیت پیش آمده در سه شرکت مذکور در جلسه هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و افزود: واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی یک اصل پذیرفته شده است اما نحوه واگذاری ها مشکل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باستانی: واگذاری های «بد» آتش زیر خاکستر است

باستانی: واگذاری های «بد» آتش زیر خاکستر است