مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 10:362017-09-25اجتماعي

زنگ درس تربیت بدنی به صدا درآمد/ طرح ملی ارزشیابی تربیت بدنی رونمایی شد


معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح ملی ارزشیابی تربیت بدنی، استانداردی برای ارزیابی آمادگی جسمانی دانش آموزان در سراسر کشور است و دانش آموزان آمادگی جسمانی خود را در آغاز و پایان سال بر اساس آن می سنجند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش "، همزمان با آغازین روزهای سال تحصیلی 97ـ96، زنگ درس تربیت بدنی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مدرسه آرمینه مصلی نژاد منطقه 6 تهران به صدا درآمد.

در این مراسم مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی و ورزش تلاش داریم که دانش آموزان در محیط مدارس با انرژی و شاد باشند بنابراین درس تربیت بدنی را برای همه دوره ها پیش بینی کردیم.

وی افزود: از امسال در پایه یازدهم و سال آینده در پایه دوازدهم کلاس درس تربیت بدنی پیش بینی شده است.

حمیدی اضافه کرد: المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای برای مسابقات بین کلاسی و درون کلاسی پیش بینی شده است تا کلاس قهرمان معرفی شود و فعالیت ورزشی دانش آموزان به 2 ساعت کلاس تربیت بدنی محدود نشود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رونمایی از دستورالعمل جدید ارزشیابی درس تربیت بدنی، گفت: امروز به همت همکاران خود در آموزش و پرورش از طرحی رونمایی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ درس تربیت بدنی به صدا درآمد/ طرح ملی ارزشیابی تربیت بدنی رونمایی شد

زنگ درس تربیت بدنی به صدا درآمد/ طرح ملی ارزشیابی تربیت بدنی رونمایی شد