مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 10:202017-09-25پزشكي

معلم یاسوجی بخشش را عملی به دانش آموزان آموخت


سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از چهاردهمین مورد اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.

- غلام عباس سبز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: همزمان با روزهای نخست سال تحصیلی در اقدامی خداپسندانه، اعضای بدن بانوی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه چهاردهمین مورد مرگ مغزی استان، سحرگاه دوشنبه، سوم مهرماه 96 ساعت 4 صبح جهت اهدا عضو به اتاق عمل انتقال یافت، افزود: مرحومه معصومه آقایی 53 ساله از اهالی روستای" سرآبتاوه" یاسوج هفته گذشته در منطقه "تنگ سرخ" به دلیل تصادف دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن دچار مرگ مغزی شده بود.

با رضایت خانواده نوع دوستش 5 عضو بدن وی شامل دو کلیه و کبد و قرنیه ها از بدن وی جدا و جهت پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان ابن سینا شیراز انتقال داده شد.

دکتر سبز در پایان با قدردانی از خانواده این مرحومه افزود: جا دارد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از روحیه ایثار و فداکاری مردم این استان نیز یاد کنیم که همواره در ایثار و فداکاری و کمک به همنوع شهره عام و خاص بوده و حماسه هایی جاودان خلق کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "محمدرضا ایرانی پور"، شوهر مرحومه که بازنشسته آب و فاضلاب شهری است، گفت: مرحومه خود کارت اهدای عضو داشت و در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم یاسوجی بخشش را عملی به دانش آموزان آموخت

معلم یاسوجی بخشش را عملی به دانش آموزان آموخت