مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 09:002017-09-25حوادث

سرقت بزرگ


دزدان خانه های اعیانی که چندین میلیارد از خانه های شمال شهر سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازابتکار، روز هفدهم خرداد ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع سرقت منزل در خیابان دولت به کلانتری 124 قلهک اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در تحقیقات پلیسی به کارآگاهان گفت: هنگامی که به اتفاق خانواده ام از مسافرت برگشتیم متوجه شدم قفل در منزلم تخریب شده و سارقان اموالی به ارزش درحدود 600 میلیون تومان شامل چندین قاب ساعت طلای مردانه و زنانه، مقادیر قابل توجهی طلا و جواهر، بیش از 15 هزار دلار و 20 میلیون وجه نقد را سرقت کردند.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده سرقت منزل در خیابان دولت، شکایت های مشابه دیگری با موضوع سرقت منزل به شیوه توپی زنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد.

یکی از مالباختگان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 8 شب پنج شنبه 4 تیرماه منزل را ترک و ساعت یک بامداد به خانه مراجعه کردم؛ هنگامیکه وارد پارکینگ شدم متوجه نبود خودروام شدم؛ هراسان به آپارتمانم که در طبقه چهارم بود رفته و مشاهده کردم که توپی درب تخریب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت بزرگ

سرقت بزرگ