مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 07:552017-09-25سياسي

احمدی نژاد به آملی لاریجانی نامه نوشت


اگرچه متن کامل نامه محمود احمدی نژاد به رییس قوه قضاییه منتشر نشده و سایت دولت بهار، تنها موضوع آن را منتشر کرده است، اما نمی توان آن را بی ربط به اظهارات اخیر دادستان کل کشور دانست.

اظهاراتی که محمدجعفر منتظری در بحث مربوط به روند رسیدگی به پرونده رییس دولت های نهم و دهم عنوان کرده بود: یک سری گزارش هایی دریافت شد و پرونده وی به دادسرا ارجاع و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

هرچند منتظری از زمانی که رسیدگی به این پرونده در دادسرا به خود اختصاص می دهد تا به صدور کیفرخواست بینجامد، خبر نداد اما می توان با اظهاراتی که در هفته ای که گذشت از سوی مقامات قضایی عنوان شد، این گونه دریافت که پرونده محمود احمدی نژاد دیگر همچون گذشته برای دستگاه قضایی وقت گیر نخواهد بود.

چه آنکه آنان اکنون همان گزارش هایی را که 4 سال منتظر دستیابی به آن بودند دریافت کرده اند و شاید خیلی زودتر بخواهند برای همیشه به رسیدگی به این پرونده پایان دهند.

با این حال می توان گفت که محمود احمدی نژاد، صدور احضاریه دیگری از سوی دادگاه را بیش از هر زمان دیگری به خود نزدیک تر می بیند که این گونه دست به قلم شده و به نقض قوانین و مقررات و حقوق اساسی مردم معترض می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژاد به آملی لاریجانی نامه نوشت

احمدی نژاد به آملی لاریجانی نامه نوشت